Youri Vos is interim-manager, organisatieadviseur, allround trainer, assessmentadviseur en coach. Met Novostar richten hij en het team zich op het inrichten en ontwikkelen van KCC’s bij publieke organisaties.
Training door Youri Vos
-
Receptiemedewerker en gastvrouw/heer
Gespreksvoering & Klantgerichtheid
Je werkt als dienstverlener in de receptie of (snel)balie van een gemeente of maatschappelijke. Je moet correct en snel mensen te woord staan, goed kunnen doorvragen en snel kunnen...
-
Klantgericht werken voor het KCC
Gespreksvoering & Klantgerichtheid
Deze training focust op de wijze waarop je als medewerker van de toegang of serviceplein invulling geeft aan je taak. Wat verwacht de inwoner? Wat verwacht de organisatie? Hoe...
-
Werken aan kwaliteit in het KCC
Gespreksvoering & Klantgerichtheid Samenwerken & Leidinggeven
Hoe zorg je ervoor dat je met elkaar het gewenste niveau bereikt en dat ook behoudt? Aan de hand van de servicenormen en de kwaliteitsregels die gelden in de...
-
Teamsamenwerking in het KCC
Gespreksvoering & Klantgerichtheid
Deze training is bedoeld om de teamsamenwerking van jullie toegang of serviceplein te versterken en vooral te richten op het centrale doel: het uitstekend bedienen van de inwoner en...