Ons volledige opleidingsoverzicht. Gebruik het filter om de juiste opleiding voor jou, je team of organisatie te vinden. Kun je niet de juiste opleiding vinden of heb je een vraag? Neem dan contact met ons op!
Onze opleidingen
Trainingsaanbod
Filter
-
Omgaan met agressie aan de telefoon
Veiligheid & Incidenten
Agressie aan de telefoon is de laatste tijd alleen maar toegenomen. Iedere professional met direct klantcontact heeft weleens te maken met lastig gedrag in de praktijk, dus ook aan...
-
Sociale veiligheid op de werkvloer
Samenwerken & Leidinggeven Veiligheid & Incidenten
Sociale veiligheid op de werkvloer draait om het waarborgen van een werkomgeving waarin alle medewerkers zich veilig voelen. De aandacht hiervoor is de afgelopen jaren toegenomen. Als jij binnen...
-
VR Training omgaan met emotie en agressie
Veiligheid & Incidenten
Iedere professional met direct klantcontact heeft weleens te maken met lastig gedrag van een klant. Het doel is om de situatie te de-escaleren, maar hoe doe je dat? De...
-
Opvang en nazorg bij incidenten
Veiligheid & Incidenten
Een incident is niet altijd klaar na afloop van het incident, omdat de gevolgen ervan voor de betrokken medewerker door kunnen werken. De impact kan groot zijn: van twijfel...
-
VR workshop Omgaan met emotie en agressie
Veiligheid & Incidenten
Iedere professional met direct klantcontact heeft weleens te maken met lastig gedrag van een klant. Het doel is om de situatie te de-escaleren, maar hoe doe je dat? De...
-
Veilig op huisbezoek
Veiligheid & Incidenten
Iedere professional met direct klantcontact heeft weleens te maken met lastig gedrag in de praktijk. Afhankelijk van de beroepsgroep wordt de ‘klant’ soms cliënt, burger, deelnemer, bewoner, passagier, patiënt,...
-
Interventie bij incidenten
Veiligheid & Incidenten
Als professional met direct klantcontact heb je weleens te maken met lastig gedrag in de praktijk. Afhankelijk van de beroepsgroep wordt de ‘klant’ soms cliënt, burger, deelnemer, bewoner, passagier,...
-
Protocol en teamafspraken bij emotie en agressie
Veiligheid & Incidenten
Onbedoeld is het handelen van medewerkers soms de bron van emotioneel of agressief gedrag van de klant. Soms wordt er bijvoorbeeld divers gereageerd op lastig gedrag, omdat agressie voor...