Eén van onze partneropleiders is Deniz Dogan. Hij is Hoofd Opleidingen van trainingsbureau Modern Learning en eigenaar van DDACT Training & Advies. Deniz en zijn team geven meer dan 25 jaar trainingen en workshops aan professionals die willen leren ‘presteren tijdens spanningsvolle situaties’.
Training door Deniz Dogan
-
Omgaan met agressie aan de telefoon
Veiligheid & Incidenten
Agressie aan de telefoon is de laatste tijd alleen maar toegenomen. Iedere professional met direct klantcontact heeft weleens te maken met lastig gedrag in de praktijk, dus ook aan...
-
VR Training omgaan met emotie en agressie
Veiligheid & Incidenten
Iedere professional met direct klantcontact heeft weleens te maken met lastig gedrag van een klant. Het doel is om de situatie te de-escaleren, maar hoe doe je dat? De...
-
Opvang en nazorg bij incidenten
Veiligheid & Incidenten
Een incident is niet altijd klaar na afloop van het incident, omdat de gevolgen ervan voor de betrokken medewerker door kunnen werken. De impact kan groot zijn: van twijfel...
-
VR workshop Omgaan met emotie en agressie
Veiligheid & Incidenten
Iedere professional met direct klantcontact heeft weleens te maken met lastig gedrag van een klant. Het doel is om de situatie te de-escaleren, maar hoe doe je dat? De...
-
Veilig op huisbezoek
Veiligheid & Incidenten
Iedere professional met direct klantcontact heeft weleens te maken met lastig gedrag in de praktijk. Afhankelijk van de beroepsgroep wordt de ‘klant’ soms cliënt, burger, deelnemer, bewoner, passagier, patiënt,...
-
Interventie bij incidenten
Veiligheid & Incidenten
Als professional met direct klantcontact heb je weleens te maken met lastig gedrag in de praktijk. Afhankelijk van de beroepsgroep wordt de ‘klant’ soms cliënt, burger, deelnemer, bewoner, passagier,...
-
Protocol en teamafspraken bij emotie en agressie
Veiligheid & Incidenten
Onbedoeld is het handelen van medewerkers soms de bron van emotioneel of agressief gedrag van de klant. Soms wordt er bijvoorbeeld divers gereageerd op lastig gedrag, omdat agressie voor...