Zoeken
-
Signs of Safety: Stem van het kind
Gespreksvoering & Klantgerichtheid Jeugd Vakkennis Sociaal domein
Deze training is een verdieping op de basistraining ‘Signs of Safety’ Hoe kun je je als professional (nog meer) bewust worden van de stem van het kind? Hoe kan je...
-
Signs of Safety: Natuurlijk verbonden netwerk
Gespreksvoering & Klantgerichtheid Jeugd Vakkennis Sociaal domein
Deze training is een verdieping op de basistraining ‘Signs of Safety’ “It takes a village to raise a child” Wat is een informeel of ‘natuurlijk verbonden netwerk’ en hoe...
-
Wmo consulent
Vakkennis Sociaal domein Wmo
Deze 5-daagse training is voor professionals die al in bezit zijn van veel vaardigheden en kennis die je nodig hebt als Wmo-consulent. Bijvoorbeeld omdat je al in de zorg...
-
VR Training omgaan met emotie en agressie
Veiligheid & Incidenten
Iedere professional met direct klantcontact heeft weleens te maken met lastig gedrag van een klant. Het doel is om de situatie te de-escaleren, maar hoe doe je dat? De...
-
Homepage
-
Trainingen voor Participatiewet
Wil jij je kennis en vaardigheden binnen de Participatiewet vergroten? Wij hebben een uitgebreid assortiment trainingen op het gebied van Werk en Inkomen. Bij ons hoef je niet bang...
-
Trainingen voor Jeugd
Professionals in de jeugdhulp hebben mooi én uitdagend werk. Je maakt het verschil voor de gezinnen en kinderen die je ondersteunt en je werkt in een domein dat maatschappelijk...
-
Trainingen voor Wmo
Als Wmo professional bepaal je, in overleg met de inwoner, wanneer de gemeente verantwoordelijk is voor maatschappelijke ondersteuning. Om op een juiste manier het onderzoek te doen en besluiten...
-
Basiscursus Wmo consulent
Wmo Vakkennis Sociaal domein
In deze 9-daagse opleiding, met aansluitend op de 10e dag een examen, worden de kennis en vaardigheden aangeleerd die je nodig hebt om als Wmo consulent aan de slag...
-
Fraudealertheid, dossieronderzoek en gespreksvaardigheden
Participatiewet Vakkennis Sociaal domein
Met deze training leer je fraudesignalen sneller te herkennen en hier efficiënt en effectief op in te spelen. Je leert effectieve gespreksvaardigheden om hier direct in de praktijk mee...
-
VR workshop Omgaan met emotie en agressie
Veiligheid & Incidenten
Iedere professional met direct klantcontact heeft weleens te maken met lastig gedrag van een klant. Het doel is om de situatie te de-escaleren, maar hoe doe je dat? De...
-
Basiscursus Participatiewet
Participatiewet Vakkennis Sociaal domein
Tijdens de Basiscursus Participatiewet behandelen we alle relevante onderwerpen van de Participatiewet op een interactieve en duidelijke wijze. Daarbij maken we veel gebruik van casuïstiek zodat we de theorie...